مراقبت از پوست

نحوه پاکسازی پوست در خانه چگونه است؟

پاکسازی پوست در خانه

ما در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با نحوه پاکسازی پوست در خانه و مراحل آن آشنا کنیم. همانطور که می دانید پوست در زیبایی هر فردی تاثیر زیادی می گذارد و به همین دلیل است که بیشتر افراد روش های زیادی را انجام می دهند تا پوست زیبایی داشته باشند.

نحوه پاکسازی پوست در خانه چگونه است؟

ما در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با نحوه پاکسازی پوست در خانه و مراحل آن آشنا کنیم. همانطور که می دانید پوست در زیبایی هر فردی تاثیر زیادی می گذارد و به همین دلیل است که بیشتر افراد روش های زیادی را انجام می دهند تا پوست زیبایی داشته باشند. پاکسازی پوست یکی از روش هایی است که کمک زیادی به زیبایی پوست شما می کند اما ممکن است برای شما هزینه داشته باشد.بنابراین ما در ادامه ی این مطلب به شما نحوه پاکسازی پوست در خانه و مراحل پاکسازی پوست در خانه را آموزش می دهیم و شما با خواندن این مقاله دیگر نیاز نیست که هزینه های زیادی را برای پاکسازی پوست خود بپردازید و می توانید این کار را در خانه  برای خود انجام دهید.

همانطور که می دانید منافذ پوست شما هر روز با انواع آلودگی ها مسدود می شود و همچنین سلول های مرده و چربی ها باعث پر شدن منافذ پوست شما می شود.بنابراین اگر شما مانع از مسدود شدن منافذ پوستتان شوید دیگر جوش و آکنه بر روی پوستتان ایجاد نمی شود. اما شما باید توجه داشته باشید که هر روز روتین پوست خود را انجام دهید.برای آشنایی با روتین پوست خود این مقاله را مطالع کنید.

برخی از افراد از انواع کرم های لایه بردار برای پاکسازی پوست خود استفاده می کنند اما ما قرار است که شما را با مراحل پاکسازی پوست در خانه آشنا کنیم.

مراحل پاکسازی پوست در خانه

شستن صورت

قبل از هرچیزی شما باید صورت خود را به خوبی بشویید زیرا در پاکسازی بسیار مهم است که پوستی تمیز داشته باشید.شستن پوست باعث می شود همه ی آلودگی ها به خوبی از بین بروند  و همچنین با این کار پوست شما برای جذب مواد طبیعی و مغذی آماده می شود بنابراین اولین و مهم ترین کاری که قبل از پاکسازی پوست در خانه باید انجام دهید شستن صورت می باشد.

تهیه پاک کننده صورت خانگی

برای پاکسازی پوست در خانه نیاز نیست که شوینده های گران قیمت را خریداری کنید و شما می توانید از هر شوینده ای که در خانه دارید استفاده کنید و صورت خود را با آن شست و شو دهید.

شما باید در ابتدا صورت خود را با آب گرم به آرامی بشویید و شوینده را با نوک انگشتانتان روی پوست خود ماساژ دهید و بعد صورتتان را خشک کنید. توجه داشته باشید که برای پاکسازی پوست نباید صورتتان به طور کامل خشک شود.

استفاده از آبرسان

همانطور که می دانید آبرسانی پوست بسیار مهم می باشد زمانی که آبرسانی پوست شما به خوبی انجام شود پوست شما شاداب تر و جوان تر می شود.بنابراین شما می توانید کرم های آبرسان را برای پاکسازی پوست در خانه خریداری کنید و یا می توانید از ماسک های خانگی مثل ترکیب ژل آلوئه ورا و خیار برای آبرسانی پوست خود استفاده کنید.

لایه برداری صورت

بعد از شستن صورت با شوینده شما باید به سراغ لایه برداری پوست خود بروید. خوب است بدانید که لایه برداری از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می کند و همچنین به از بین بردن سلول های مرده کمک زیادی می کند.و همچنین باعث روشن تر شدن پوست می شود و زیبایی پوست را افزایش می دهد.

شما می توانید اسکراب یا لایه بردار را خریداری کنید و آن را بر روی صورت خود ماساژ دهید همچنین می توانید خودتان در خانه اسکراب و لایه بردار درست کنید.

چگونه باید صورت را لایه برداری کرد؟

شما باید لایه بردار را بر روی پوست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید توجه داشته باشید هنگام ماساژ دادن بر روی پوست خود فشار وارد نکنید زیرا باعث التهاب و قرمزی پوست شما می شود. زمانی که شما لایه بردار را روی پوستتان ماساژ می دهید سلول های مرده از بین می روند بعد از تمام شدن لایه برداری شما باید صورت خود را به آرامی و با آب گرم شست و شو دهید. و بعد از شستن صورت خود را خشک کنید.

استفاده از مرطوب کننده

بعد از تمام شدن پاکسازی پوست شما حتما باید از مرطوب کننده استفاده کنید و پوست خود را مرطوب کنید خوب است بدانید که مرطوب کننده نقش اساسی در هر روتین پوستی را ایفا می کند و باعث آبرسانی پوست می شود و همچنین پوست شما را نرم تر و شاداب تر نشان می دهد.

در محیط های پر از استرس و آکنده از آلاینده های شهرهای کشور ما، حفظ سلامت پوست و مو نیاز به حداکثر توجه دارد.

مراقب سلامتی خودتان و دیگران باشید.

تونیک ضد ریزش و تقویت کننده مو سریتا مدل T2 حجم ۶۰ میلی لیتر

قیمت اصلی ۱۸۵,۵۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۳۵,۰۰۰ تومان است.

سرم تقویت کننده مو کراتین سریتا حجم ۱۲۰ میلی لیتر

قیمت اصلی ۳۳۴,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۴۰,۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *